«Μαθητικός διαγωνισμός για την επέτειο των διακοσίων χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση»

brakenews  | 

Εκπαιδευτικός διαγωνισμός ¨821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα"

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Δ.Ε.) Πελοποννήσου,
το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου
– με υπεύθυνη την κα Ελένη Τζανή,
Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) -
και οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (Φ.Α.ΣΧ.Α)
των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Δ.Ε. Πελοποννήσου
διοργανώνουν, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου,
εκπαιδευτικό διαγωνισμό με τίτλο «1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα»,
με σκοπό να συμμετέχουν στον εορτασμό για τα 200 χρόνια
από την Ελληνική Επανάσταση.


1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η δράση απευθύνεται σε μαθητές/τριες των τάξεων Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού,
καθώς και όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου των σχολικών μονάδων
της Π.Δ.Ε. Πελοποννήσου.
Οι μαθητές/τριες μπορούν να συμμετάσχουν ατομικά ή ομαδικά (ανά σχολικό τμήμα).

2. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχής στον διαγωνισμό
ορίζεται η Τρίτη 25 Μαΐου 2021.

3. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Στο πλαίσιο εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση
είναι σημαντικό να μπορέσουν οι μαθητές/τριες να βιώσουν το γεγονός
μέσα από το πρίσμα της ενεργητικής μάθησης,
σε συνδυασμό με την άθληση που στην περίπτωση αυτή θα χρησιμοποιηθεί ως μέσο.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία:


● Να προσεγγίσουν το ιστορικό γεγονός με έναν διαφορετικό τρόπο,
πιο ευχάριστο και οικείο σε αυτές τις ηλικιακές ομάδες,
μέσα από την κίνηση και με τη χρήση της τεχνολογίας.

● Να γνωρίσουν βαθύτερα κρυμμένες γωνιές του τόπου τους,
ανακαλύπτοντας σημεία – αναφορές στην Ελληνική Επανάσταση.

● Να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές της τεχνολογίας που μπορούν
να λειτουργήσουν ως μέσο παρότρυνσης για δια βίου άθληση.

● Να συνειδητοποιήσουν την ιστορική σύνδεση του τόπου τους
με την Ελληνική Επανάσταση.

● Να εξοικειωθούν περαιτέρω με τη χρήση της τεχνολογίας
ως εργαλείο μάθησης.

● Να εκφραστούν ελεύθερα μέσα από τη δημιουργία ενός πρωτότυπου έργου,
αναδεικνύοντας το καλλιτεχνικό τους ταλέντο.

4. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ – ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 
5. ΒΡΑΒΕΙΑ
6. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
7. ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ - ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: